Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 00:08 - Из "Духовен дизайн"
Автор: rinahristova Категория: Изкуство   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
-2



 Бялото цвете /Лотос/ като символ
***********************************************
първо белият цвят се свързва с яснота, чистота, пречистване, оздравяване, лечение. В смисъла на лечението съм имала случаи при болка  само да  визуализирам , че съм в Лотоса или е до мен и държа ръка върху болното място и болката започва да отшумява.

Друго значение на цветето като цяло е Любов, Раждане, Свързаност, Растеж.-всичко това Лотосът го прояви в медитациите  ми с пълна сила.

„За будистите по целият свят Лотосът е свещенното обиталище Просветленият, символизира върховната чистота и съвършенство”

Всяка част от цвета може да бъде използвана за лечение реално на тялото”

Изт. Meaning of symbols

Което обяснява и трансцеденталната му функция на лечение духовно и физическо.

„Лотосът заема важно място още при древните египтяни, това свещенно цвете се свързва с творението, раждането, и Слънцето като източник на живота. Символ и на красотата, чистотата, стремежа към светлина и един по-добър свят.

В Китай Лотосът е свещенно растение още преди Будизма. Олицетворява чистота и целомъдрие, плодородие и свята сила. Според китайците има Лотосов Рай с Лотосово езеро”

Има Лотосов Рай, да, и аз го видях J

„В Индия Лотосът е символ на творческата сила, сътворението на света. Символ на Вселената, която „плува” подобно на цвете по повърхността на океана. „




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rinahristova
Категория: Изкуство
Прочетен: 33909
Постинги: 89
Коментари: 3
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930